Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

18 Δεκεμβρίου 2018

Κακή εμφάνιση και ήττα στα Γιάννινα (2014)

Σαν σήμερα στις 18/12/2014, ο ΠΑΟΚ αντιμετώπισε στα Γιάννενα τον ΠΑΣ, για την 15η αγωνιστική της Super League, της περιόδου 2014-2015 ...

Ο πρωτοπόρος εκείνη την περίοδο ΠΑΟΚ γνώρισε βαριά ήττα στα Γιάννενα από τον ΠΑΣ με 3-0, κάνοντας τόσο κακή εμφάνιση, που έκανε τον ΠΑΣ να μοιάζει με Μπαρτσελόνα.

Ο Άγγελος Αναστασιάδης ξεκίνησε με τους Γλύκο κάτω από τα δοκάρια, τους Σπυρόπουλο, Σκόνδρα, Βίτορ, Κίτσιου στην άμυνα, Κάτσε, Τζανδάρη, Γκολάσα στη μεσαία γραμμή και Σαλπιγγίδη, Αθανασιάδη, Περέιρα στην επίθεση, σε ένα 4-3-3

Ο Δικέφαλος παρατάχτηκε με πολλές απουσίες, καθώς δεν ήταν στην αποστολή οι Ρατς, Τζιόλης, Μακ, Κατσικάς και Τζαβέλλας. 

Σε έναν κακό αγωνστικό χώρο που σαν εικόνα έμοιαζε με πράσινο χαλί, αλλά στην πραγματικότητα ήταν τσιμέντο, ο ΠΑΟΚ προσπάθησε να δημιουργήσει φάσεις στην περιοχή του Βελλίδη, με τον ΠΑΣ να κλείνει τους διαδρόμους και να προσπαθεί να απειλήσει με αντεπιθέσεις.
Σε δύο από αυτές στο 8' και στο 10' ο Λίλα προσπάθησε να σκοράρει, όμως το πρώτο σουτ του Αλβανού μεσοεπιθετικού πήγε άουτ και το δεύτερο το σταμάτησε ο Γλύκος. 

Η καλύτερη στιγμή για τον ΠΑΟΚ στο πρώτο 45λεπτο ήρθε στο 17', όταν είχαμε μεγάλη διπλή χαμένη ευκαιρία με τους Αθανασιάδη και Σαλπιγγίδη. Τα σουτ και των δύο τα σταμάτησε ο Βελλίδης...

Στο 26' ο Λίλα με σουτ από τον χώρο ευθύνης του Σπυρόπουλου, έπιασε το σουτ και έγραψε το 1-0, σε μια φάση που εκτός από το 1-0 έφερε και τον τραυματισμό του Γλύκου. Ο τερματοφύλακας του Δικεφάλου χτύπησε στη λεκάνη του στην προσπάθεια που έκανε να αποσοβήσει το γκολ, πέφτοντας στο «τσιμέντο των Ζωσιμάδων».

Από εκεί και μετά η ομάδα πήρε μέτρα στο γήπεδο, έκλεισε τον ΠΑΣ στο μισό γήπεδο, αλλά δεν απείλησε, δείχνοντας πως δεν είναι σε καλή μέρα. Κερασάκι στην τούρτα ο Βοσκάκης που όταν του δινόταν η ευκαιρία «έπαιζε ΠΑΣ»...
Συμπερασματικά στο πρώτο μισό του αγώνα ο ΠΑΟΚ δεν έπεισε και φάνηκαν οι απουσίες βασικών παικτών του, ενώ είχε στην 11άδα του παίκτες που ήταν ... αλλού και δεν βοήθησαν καθόλου.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΠΑΟΚ αναλώθηκε σε ανούσιο παιχνίδι κατοχής, και είχε καλή στιγμή 69' όταν μετά από γύρισμα του Τζανδάρη από τα αριστερά, ο Περέιρα έκανε την προβολή, αλλά ο Ναδάλες απομάκρυνε σε κόρνερ, χωρίς να έχει συνέχεια η φάση.

Οι γηπεδούχοι πέτυχαν στο 73' το 2-0 με τον Κοροβέση και ουσιαστικά εκεί κλείδωσαν το ματς. Αναιμική η αντίδραση του ΠΑΟΚ στα τελευταία λεπτά, το μόνο που άλλαξε μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του Βοσκάκη ήταν το τρίτο γκολ του ΠΑΣ με τον Μανιά στο 93'.

Η διαφορά των τεσσάρων βαθμών από τον Ολυμπιακό έγιναν πλέον μόλις ένας και ακολουθούσε το ματς στη Λιβαδειά.
Οι συνθέσεις:

ΠΑΣ Γιάννενα: Βελλίδης, Στρούνα, Μιχαήλ, Τζημόπουλος, Λίλα, Τσουκαλάς, Χαρίσης, Κοροβέσης (83' Ντάσιος), Τσάβες (86' Μανιάς), Ίλιτς (62' Ακόστα), Λόπεζ.

ΠΑΟΚ: Γλύκος (30' Ιτάνζ), Σπυρόπουλος, Βίτορ, Σκόνδρας, Κίτσιου (67' Παπαδόπουλος), Γκολάσα, Κάστε, Τζανδάρης, Σαλπιγγίδης, Αθανασιάδης, Περέιρα (77' Κουλούρης).
Εμφανώς απογοητευμένος ο Άγγελος Αναστασιάδης, στάθηκε στο γεγονός ότι υπήρξε αγωνιστική απειθαρχία που έπαιξε μεγάλο ρόλο στην ήττα από τα Γιάννενα.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις του:
"Άλλες φορές, οι αντίπαλοί δεν έφταναν στην περιοχή μας και τώρα φτάνουν. Αυτό σημαίνει αγωνιστική απειθαρχία και υπεύθυνος είμαι εγώ γι αυτό . Η μόνη πραγματική δικαιολογία ίσως είναι ότι τα περισσότερα παιδιά είναι νέοι. 
Έχουμε πολλή ταλαιπωρία. Εγώ όμως δε θέλω δικαιολογίες. Παίζεις με μια ομάδα η οποία παίζει εντός έδρας θέλει να κερδίσει και επόμενο είναι να πληρώνεις τα λάθη. Όσα κάναμε σήμερα τα πληρώσαμε. θα μπορούσαμε να προηγηθούμε με τη διπλή ευκαιρία και να είναι εντελώς διαφορετικό το αποτέλεσμα".

Σχετικά με την επιστροφή σας εδώ: "Το έχω πει και το ξαναλέω. Όπου πάω να δουλέψω προσπαθώ να κάνω φίλους. Δόξα τω Θεώ εδώ έχω πολλούς φίλους. Όλους όσους είναι στα Γιάννενα. Και με τον κόσμο έχω τη σχέση που πρέπει να έχω. Είναι αμοιβαίο. Δεν αλλάζει ανάλογα με το αποτέλεσμα. Θέλω να ευχηθώ σε όλους να έχουν καλές γιορτές και μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί μου έδωσαν το δικαίωμα να είμαι εδώ προπονητής".

Για όσα ακούγονται περί εθνικής: "Γίνεται μια προσπάθεια από όλες τις πλευρές να υπάρξει αποπροσανατολισμός , με πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση. Εμένα σε όλη τη καριέρα μου με διώχνανε. Ποτέ δε πούλησα ομάδα, ποτέ δεν έκανα κάτι που να δημιουργεί πρόβλημα. Ξέρετε τώρα μου συμβαίνει εντελώς το αντίθετο. 
 
Όταν ήμουν στη Κύπρο με ζητούσαν ομάδες και τους έστελνα πρώτα στην εκεί ομοσπονδία. Τώρα είναι το ανάποδο. Δε γνωρίζω από πού προέρχονται όλα αυτά. 
 
Είναι τιμή να είσαι στην εθνική, αλλά δε μπορώ να είμαι προπονητής του ΠΑΟΚ και να συζητάω αλλού. Ακόμα και η Ρεάλ Μαδρίτης να έρθει το ίδιο θα κάνω. Κι όταν ήμουν στον Εδεσσαϊκό με ζήτησε ο ΠΑΟΚ και πάλι όχι είπα".

Σχετικά με τον Κατσικά και τις εξελίξεις στο συμβόλαιο: "Εμένα το μυαλό και η σκέψη μου είναι στη Λιβαδειά. Μετά από αυτό, θα καθίσουμε να συζητήσουμε. Είχαμε πριν μια βδομάδα συζήτηση και είπαμε τελείως διαφορετικά πράγματα. Αν έχει πάρει απόφαση να φύγει, τότε αλλάζουν τα δεδομένα".

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4