Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

15 Ιουνίου 2020

Οι προσφορές σε Κωστίκο και Δημόπουλο (1985)

Σαν σήμερα στις 15/6/1985, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατέθεσε επίσημα τις προσφορές της στους Δημόπουλο και Κωστίκο, προκειμένου να τους κρατήσει στο ρόστερ της και τα επόμενα χρόνια ...

Στον Κωστίκο προσφέρθηκαν 11.000.000 δρχ και στον Δημόπουλο 13.000.000 δρχ. Η διαφορετική προσφορά στον καθένα είχε να κάνει με την ηλικία τους καθώς ο Δημόπουλος ήταν 2 χρόνια νεότερος (27 ο ένας και 29 ο άλλος).

Μετά την επίσημη προσφορά από πλευράς ΠΑΟΚ, οι δύο παίκτες δήλωσαν:

Κωστίκος: "Λυπάμαι για την κατάληξη που είχε το θέμα της προσφοράς! Τώρα είμαι υποχρεωμένος να διαπραγματευτώ τη μεταγραφή μου με κάποιον άλλον σύλλογο, γιατί είμαι επαγγελματίας και θα κοιτάξω το συμφέρον μου! Θα παίξω για τελευταία φορά στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό για το μεγαλείο του ΠΑΟΚ και τον κόσμο του. Ίσως δε θυμούνται μερικοί ότι στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό για το Κύπελλο, παραλίγο να αφήσω τη ζωή μου μέσα στο γήπεδο".

Δημόπουλος: "Δεν περίμενα τέτοια προσφορά! Η προσφορά μιλάει από μόνη της! Θα σκεφτώ τι θα κάνω. Πάντως είτε μείνω είτε φύγω (έφυγε τελικά), θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις στον τελικό με τη Λάρισα, ώστε να σηκώσω το Κύπελλο για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ."

Σε άλλα μεταγραφικά νέα των ημερών εκείνων ...

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4