Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

13 Ιουλίου 2020

Η μεταγραφή του Γιώργου Μητσιμπόνα στον ΠΑΟΚ (1989)

Σαν σήμερα στις 13/7/1989, ο ΠΑΟΚ πραγματοποιούσε την ακριβότερη ως τότε μεταγραφή της ιστορίας του, με τον Θωμά Βουλινό να φέρνει στην Τούμπα τον Γιώργο Μητσιμπόνα ...

Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις αρκετών ημερών, ο Μητσιμπόνας έβγαζε τη βυσσινή φανέλα και πρόβαρε την ασπρόμαυρη, με τον ΠΑΟΚ να πληρώνει ένα ποσό κοντά στα 90 εκατομμύρια δραχμές (70 δόθηκαν στη Λάρισα και 20 στον παίκτη) για να τον κάνει κάτοικο Τούμπας!

Οι υπογραφές των δύο πλευρών "έπεσαν" σαν σήμερα 13/7/1989 στη Λάρισα και το βράδυ της ίδιας μέρας ο ποδοσφαιριστής ανέβηκε στα γραφεία της ΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη, όπου έτυχε αποθεωτικής υποδοχής από τον κόσμο του Δικεφάλου!
 
Στις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του ΠΑΟΚ τόνισε: "Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα! Ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ για αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Βρέθηκε ο κύριος Βουλινός ο οποίος έκανε το παν για να με φέρει στην ομάδα. Πιστεύω ότι θα βοηθήσω σημαντικά για να γίνει ο ΠΑΟΚ ακόμη μεγαλύτερος.

Είμαι άνθρωπος υπεύθυνος και αγωνίζομαι σε μια θέση που έχει μεγάλες ευθύνες. Δεν τις φοβάμαι όμως γιατί πιστεύω ότι και με τον ΠΑΟΚ θα κατακτήσω ότι και με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της Λάρισας μου έκανε πρόταση να παραμείνω προσφέροντάς μου 30 εκατομμύρια. Εγώ όμως ήθελα να φύγω από τη Λάρισα και να έρθω στον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η αλήθεια.

Πρόσφερα πολλά στη Λάρισα επί σειρά ετών και δε νομίζω άλλος παίκτης να της πρόσφερε τόσα πολλά! Αυτό βέβαια δεν πάει να πει ότι και οι άλλοι πρώην συμπαίκτες μου δεν πρόσφεραν. Εγώ όμως ήθελα απλά να παίξω στον ΠΑΟΚ.

Η διοίκηση της Λάρισας μου είπε ότι ο Παναθηναϊκός έκανε μια σημαντική προσφορά. Όμως εγώ είπα στη Λάρισα ότι δε με ενδιαφέρει άλλη πρόταση εκτός από τον ΠΑΟΚ. Είναι αλήθεια ότι έχω μετριάσει κατά πολύ τις δικές μου απαιτήσεις. Πώς να το κάνουμε όμως, ο κόσμος του ΠΑΟΚ με φτιάχνει."
Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ, Θωμάς Βουλινός, μιλώντας για τη μεταγραφή ανέφερε: "Δε νομίζω ότι ο ΠΑΟΚ ποτέ πραγματοποίησε μια τέτοια μεταγραφή. Κλείσαμε πολλά στόματα που δεν πίστευαν ότι είχαμε το σθένος και την ψυχή να δώσουμε πολλά χρήματα για κάποιον παίκτη που χρειαζόταν η ομάδα.

Ο κόσμος, είναι αλήθεια, ότι με παρακίνησε πολύ! Αν ορισμένες μεταγραφές που είχαμε ανακοινώσει, δεν πραγματοποιήθηκαν δε φταίμε εμείς όπως θέλουν να λένε οι ... άσπονδοι φίλοι μας. Δε θέλω να πω περισσότερα, ίσως κάνουμε και κάποια άλλη μεταγραφή."
* Ο Γιώργος Μητσιμπόνας σκοτώθηκε στις 13/9/1997 σε τροχαίο, σε ηλικία μόλις 35 ετών, καθώς πήγαινε σε φιλικό αγώνα προετοιμασίας του Τυρνάβου στην Κοζάνη.

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4