Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

12 Ιουνίου 2019

"Ο ΠΑΟΚ... μου έκανε πρόταση" (1985)

Σαν σήμερα στις 12/6/1985, ο μπασκετμπολίστας Ρόνι Σεϊκέλι βρέθηκε στην Ελλάδα και σε συνέντευξη που παραχώρησε ο γεννημένος στη Βηρυτό παίκτης, τόνισε πως είχε πρόταση να αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ ...

Αναλυτικά τα όσα είπε:

"Μοναδικός σκοπός της επίσκεψής μου στην Ελλάδα, έχει να κάνει με το γεγονός ότι τελείωσαν τα μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Σιράκιους όπου σπουδάζω κι έτσι βρήκα την ευκαιρία για λίγο καιρό να βρεθώ κοντά στους δικούς μου. Έχω δύο χρόνια ακόμη σπουδές και αυτό είναι κάτι που δεν μου επιτρέπει καν να παίξω μπάσκετ σε ελληνικό σύλλογο! Αντικειμενικός μου σκοπός, τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια, είναι να τελειώσω τις σπουδές μου."

Τον καιρό που βρίσκεσαι στη χώρα μας είχες καμιά επαφή με ελληνική ομάδα;
"Ναι,. Στο λίγο διάστημα που βρίσκομαι στην Ελλάδα, με πλησίασαν αρκετές ομάδες και έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την απόκτησή μου. Πάντως ο ΠΑΟΚ ήταν ο μοναδικός σύλλογος που μου έκανε συγκεκριμένη πρόταση, ενώ οι άλλες ομάδες απλώς θέλησαν να βολιδοσκοπήσουν την κατάσταση."
Σε ενδιαφέρει να παίξεις σε ελληνικό σύλλογο ή θα παραμείνεις στην Αμερική;
"Μόλις τελειώσω τις σπουδές μου θα γυρίσω σίγουρα στην Ελλάδα και φυσικά θα παίξω σε ελληνική ομάδα, αφού είναι κάτι που με ενδιαφέρει. Στην Αμερική το μπάσκετ είναι κουραστικό από τα πολλά παιχνίδια, αφού δίνουμε 82 κάθε χρόνο και φυσικά τα συνεχή και μεγάλα παιχνίδια σε εξοντώνουν."

Ποιες οι εντυπώσεις σου από το μπάσκετ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού;
"Το μπάσκετ στη Αμερική βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, αφού τα βασικά διδάσκοννται σε μικρή ηλικία. Είναι πολύ πιο γρήγορο, βασίζεται στην ομαδικότητα και κυρίως στη δύναμη. Διαπίστωσα ότι όλα αυτά τα στοιχεία λείπουν από τις ελληνικές ομάδες. Ειδικά στο θέμα της ταχύτητας είναι δέκα φορές ανώτερο. Και λέω ειδικά στο θέμα αυτό, γιατί είναι από τα πιο βασικά στην Αμερική."

Για τον συμπαίκτη του στο πανεπιστήμιο, Γιώργο Παπαδάκο, που ήταν επίσης μεταγραφικός στόχος πολλών ομάδων είχε πει:
"Για την Ελλάδα είναι ένας πολύ καλός παίκτης και σίγουρα η ομάδα που θα τον αποκτήσει θα ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό. Έχει πολύ καλό σουτ και ωραίες κινήσεις αλλά υστερεί σε δύναμη, κάτι που μετράει πολύ στην Αμερική".

Για την ιστορία ο Σεϊκέλι δεν αγωνίστηκε ποτέ σε επίσημο αγώνα ελληνικής ομάδας, αλλά έκανε μεγάλη καριέρα στο ΝΒΑ αγωνιζόμενος στους Miami Heat (1988-1994), Golden State Warriors (1994-1996), Orlando Magic (1996-1998), New Jersey Nets (1998-1999). Το 2000 επέστρεψε στην Ευρώπη και αγωνίστηκε στη Μπαρτσελόνα.

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4