Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

07 Ιουλίου 2018

"Καμπάνες" σε Ολιβάρες και Νάγκμπε (1998)


Σαν σήμερα στις 7/7/1998, η τότε διοίκηση του ΠΑΟΚ, «έριξε» καμπάνες στον Πέρσι Ολιβάρες και τον Τζο Νάγκμπε ...

Τι είχε συμβεί; Ο Ολιβάρες ζήτησε αναπροσαρμογή των χρημάτων που έπαιρνε –βάσει του συμβολαίου του, στο οποίο δεν προβλεπόταν πριμ ούτε για ευρωπαϊκούς ούτε για ελληνικούς αγώνες- και τιμωρήθηκε με πρόστιμο 200.000 δραχμών, καθώς απουσίαζε από μία προπόνηση της ομάδας, πράξη που θεωρήθηκε σαν αντιεπαγγελματική...

Ο Ολιβάρες μετά την ανακοίνωση της ποινής είχε δηλώσει: «Το λάθος είναι δικό μου με το συμβόλαιό μου και όχι του ΠΑΟΚ! Ίσως παρασύρθηκα από τον μάνατζέρ μου Ομάρ Μερδίνα, αλλά τώρα είμαι σε θέση μειονεκτική. Δε θέλω τώρα να συζητήσω για πριμ. 
 
Θα μπορούσε όμως η διοίκηση της ομάδας, να δει το θέμα και να κάνει ότι τη διευκολύνει. Θέλω να παίξω χωρίς προβλήματα στην ομάδα, οπότε περιμένω τις νέες θέσεις της διοίκησης. Έχω την εντύπωση πως για να πηγαίνει μια ομάδα καλά, πρέπει πρώτα να είναι ευχαριστημένοι όλοι οι ποδοσφαιριστές. 
 
Αν πέρυσι δε μίλησα σε κανένα και για τίποτε, ήταν γιατί δεν ήθελα στη διάρκεια του πρωταθλήματος να δημιουργήσω προβλήματα. Όμως το καινούριο πρωτάθλημα δεν άρχισε ακόμη και αν δεν μιλήσω τώρα με τη διοίκηση, πότε θα το κάνω;

Είμαι ικανοποιημένος από την παραμονή μου στη Θεσσαλονίκη, ο κόσμος με αγαπά, η ομάδα πηγαίνει καλά, έχω κάνει καλούς φίλους και δεν αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα. Υπάρχουν όμως και μερικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά! 
 
Αν αυτές προσεχθούν από τη διοίκηση τότε θα έχουμε ένα κίνητρο επιπλέον και πιστεύω πως η κάθε ομάδα εκεί πρέπει να δείχνει και τη μεγαλύτερη προσοχή της. Ακούω αυτά που λέγονται για μεταγραφή μου σε άλλη ομάδα. 
 
Εγώ ήρθα στην Ελλάδα για τον ΠΑΟΚ και σε αυτόν ανήκω. Ελπίζω πως και ο ΠΑΟΚ θα θέλει να με κρατήσει. Αν δε θέλει, τότε εγώ σαν επαγγελματίας που είμαι, θα πάω οπουδήποτε. 
 
Είτε στην Ιντεπεντιέντε είτε στην Καλαμάτα για παράδειγμα. Δε βλέπω εγώ ομάδες μεγάλες ή μικρές. Για να μείνω στον ΠΑΟΚ πρέπει να είμαι και ευχαριστημένος».
Όσον αφορά τον Τζο Νάγκμπε, αυτός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 500.000 δραχμές και τρίμηνη διακοπή συμβολαίου, με αναστολή. 
 
Ο λόγος είχε να κάνει με την απουσία του τις πέντε πρώτες μέρες της προετοιμασίας της ομάδας, στα Τρία Πέντε Πηγάδια ...

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4