Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

29 Ιουνίου 2020

Ο ερχομός του Πάμπλο Κοντρέρας στον ΠΑΟΚ (2008)

Σαν σήμερα στις 29/6/2008, πατούσε το πόδι του στη Θεσσαλονίκη, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες που φόρεσαν τη φανέλα του ΠΑΟΚ, ο Χιλιανός Πάμπλο Κοντρέρας … 
Βάζοντας τον πήχη ψηλά, σε ό,τι αφορά την αγωνιστική του παρουσία στον ΠΑΟΚ και μη κρύβοντας την έκπληξή του για την αποθεωτική υποδοχή που του επιφύλαξαν δεκάδες οπαδοί της ομάδας, έφτασε εκείνο το καλοκαιρινό απόγευμα στη Θεσσαλονίκη ένας από τους κορυφαίους κεντρικούς αμυντικούς που πέρασαν από τον Δικέφαλο.
«Αισθάνομαι πολύ όμορφα από τις εκδηλώσεις των φιλάθλων. Να περιμένουν πως θα την ανταποδώσω παίζοντας καλά για τον ΠΑΟΚ», ήταν τα πρώτα λόγια του 30χρονου Χιλιανού αμυντικού, ο οποίος, αφού στάθηκε στον καταλυτικό ρόλο που έπαιξε ο Ζήσης Βρύζας για τη μεταγραφή του, πρόσθεσε για τον «Δικέφαλο»:
«Έχω αρκετές πληροφορίες θετικές για τον ΠΑΟΚ, για την πόλη, τους φιλάθλους της ομάδας, είναι όλα αυτά που μου είπε ο Ζήσης και είναι αλήθεια ότι όλα αυτά μου άρεσαν. Γνωρίζω την προσωπικότητα του Βρύζα και επειδή ξέρω τον άνθρωπο, όσα μου έχει μεταφέρει τα πιστεύω. 

Έχω αποκομίσει μια θετική εικόνα για την ομάδα και τους φιλάθλους της και η αλήθεια είναι ότι περιμένω να τα δω και από κοντά. Έχω ψάξει στο Ίντερνετ και είδα μερικά πράγματα ψάχνοντας μόνος μου, αλλά δεν υπήρχε χρόνος για να μάθω περισσότερα αφού η συμφωνία έκλεισε πολύ γρήγορα και όλα έγιναν μέσω τηλεφώνου.
Δεν έγιναν όλα μέσα σε 2-3 μέρες, περισσότερο χρόνο κράτησε η διαδικασία αφού υπήρχαν προτάσεις κι από άλλες ομάδες, αλλά όσα μου μετέφερε ο Βρύζας ήταν αυτά που με έπεισαν να συμφωνήσω με τον πρόταση του ΠΑΟΚ. Στο παρελθόν υπήρξαν προτάσεις από ελληνικές ομάδες, από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, αλλά τελικά δεν φτάσαμε σε συμφωνία», ανέφερε αρχικά ο Πάμπλο Κοντρέρας.

Για αυτούς που τον έπεισαν να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη ανέφερε: «Η θέση του ΠΑΟΚ είναι σε ευρωπαϊκή διοργάνωση και αυτός θα είναι ο στόχος μας. Ο Ζήσης μου είπε ότι πρόεδρος της ομάδας είναι ο πρώην αρχηγός της εθνικής ομάδας της Ελλάδας που κέρδισε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Αυτό μετράει, είναι σημαντικό να διοικεί κάποιος που έχει αγωνιστεί και γνωρίζει καλά το άθλημα».

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και τον χρόνο άφιξης του στη Θεσσαλονίκη, επεσήμανε: «Από την πλευρά της φυσικής κατάστασης, είμαι στο ίδιο σημείο που είναι κάθε ποδοσφαιριστής που κάνει διακοπές. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη πότε θα έρθω στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει πρώτα να συνεννοηθώ και να ενημερωθώ από την ομάδα για το πρόγραμμα. 

Ο ΠΑΟΚ μου δίνει μια ευκαιρία να έρθω στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο και εγώ θέλω να δείξω ότι η επιλογή είναι σωστή. Είναι επιθυμία μου να ευχαριστήσω τον Ζήση, τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ αλλά και τους φιλάθλους της ομάδας, με την προσπάθεια που θα κάνω, την εμπειρία μου και αυτά που θα δείξω στο γήπεδο. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι σκληρή δουλειά και προσπάθεια για το καλύτερο».

Ο Κοντρέρας υποβλήθηκε την επόμενη μέρα σε ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ.


Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4