Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

23 Δεκεμβρίου 2019

Αίσιο τέλος στην υπόθεση Σκαρτάδου! (1988)

Σαν σήμερα στις 23/12/1988 και ενώ η ομάδα βρισκόταν στη Δράμα για το φιλικό με τον Πανδραμαϊκό, στη Θεσσαλονίκη η διοίκηση Δεδέογλου, έδινε λύση στο θέμα που είχε δημιουργηθεί με τον Γιώργο Σκαρτάδο …

Σύμφωνα με τα γραφόμενα στον Τύπο εκείνης της εποχής, ο Σκαρτάδος ζητούσε να κλείσει η υπόθεση της πενταετίας του την οποία συμπλήρωνε σε τρία χρόνια (!) και να πάρει ένα σεβαστό ποσό ώστε να εξασφαλίσει την παραμονή στον ΠΑΟΚ και ταυτόχρονα να ικανοποιηθεί οικονομικά και ο ίδιος. 

Η διοίκηση έδωσε λύση στο πρόβλημα, με τον παίκτη να επιστρέφει στις προπονήσεις και να τίθεται στη διάθεση του Ρίνους Ίσραελ, καθώς απείχε από αυτές το τελευταίο διάστημα. 

Σε δηλώσεις του ο παίκτης είχε τονίσει … 

«Ένα πρόσφατο καθαρά προσωπικό μου πρόβλημα και η ένταση της αντιμετώπισής του, έγινε αιτία παρεξήγησης με την ομάδα μου. Επειδή όμως σαν Σκαρτάδος έχω και βάζω τον ΠΑΟΚ πάνω από όλα τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του, τους οποίους τιμώ και σέβομαι καθημερινά στη ζωή μου, έκρινα ότι η θέση μου είναι μόνο κοντά στην ομάδα. 

Ανεξάρτητα από την έκταση του συμβάντος και τις διάφορες κρίσεις που γράφτηκαν και ακούστηκαν, είμαι πάλι στη διάθεση του ΠΑΟΚ, αποδίδοντας τα πάντα σε μια συνηθισμένη παρεξήγηση, ζητώντας συγγνώμη αν πίκρανα ή στενοχώρησα κάποιους, πιστεύοντας ότι το συμβούλιο της ΠΑΕ θα δείξει κατανόηση στο όλο θέμα. Εγώ είμαι πάλι στη διάθεση του κ. Ίσραελ.» 

Δείτε το σχετικό δημοσίευμα …
Και σύμφωνα με άλλο δημοσίευμα ...

 
Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4