Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

18 Οκτωβρίου 2018

«Με ευχαριστεί να δημιουργώ και να σκοράρω»


Τέτοιες μέρες το 1980, ο Γιώργος Κωστίκος παραχώρησε μια μεγάλη συνέντευξη σε αθηναϊκή εφημερίδα και μίλησε για όλους και για όλα!

Αναλυτικά τα όσα ενδιαφέροντα είχε πει ...

«Άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο σε ηλικία 13 χρονών στο εφηβικό του Πιερικού. Νωρίτερα έπαιξα στη γειτονιά μου στην Κατερίνη. Στο πάρκο και στο Γυμνάσιο. Σε αυτό το πάρκο γεννήθηκαν μεγάλοι ποδοσφαιριστές. Ο Φουλίδης, ο Θεοδωρίδης, ο Κατής, ο Καραφουλίδης. Εκεί γεννήθηκα ποδοσφαιρικά κι εγώ. Έκανα κατάχρηση ντρίπλας. Είχα και γω τα καλά του φίλου μου του Ορφανού! Ο παλιός ποδοσφαιριστής και του ΠΑΟΚ, ο Βαγγέλης ο Καραφουλίδης, μου έλεγε από τότε να παίζω με τη μία. Έτσι άρχισα να απλοποιώ το παιχνίδι μου. Η Κατερίνη είναι για μένα η μεγαλύτερη ποδοσφαιρομάνα της Ελλάδας! Βγήκανε ποδοσφαιριστές πολύ καλύτεροι από εμάς και χάθηκαν! Είναι θέμα τύχης, νοοτροπίας και χαρακτήρα. Εγώ δεν το πήρα το ποδόσφαιρο στα σοβαρά στην αρχή, αλλά τώρα πια είμαι αποφασισμένος να αφοσιωθώ. Όσο και να φαίνεται παράξενο, το ποδόσφαιρο μπορεί να σου δώσει και μια οικονομική ανεξαρτησία αλλά και μια ανθρώπινη δικαίωση.

Αγαπώ τα μεγάλα ταξίδια. Είναι ο μόνος λόγος για τον οποίον θα μπορούσα να ξέχναγα την μπάλα. Πρότυπα ποδοσφαιρικά δεν είχα. Δεν είναι εγωιστικό αυτό που λέω. Δεν είχα ούτε μικρός ούτε τώρα. Βέβαια είναι κοινό μυστικό σε όλη την υφήλιο ότι Πελέ δε θα ξαναγεννηθεί. Εκτιμάω απεριόριστα σαν σέντερ φορ τον Μπάγεβιτς και με πολλή χαρά διάβασα ότι και αυτός δείχνει την ίδια εκτίμηση σε μένα! Σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα κι να ήταν, ο Μπάγεβιτς θα ήταν στη θέση του ο καλύτερος. Μου αρέσουν ο Γαλάκος και ο Μαύρος, αλλά δεν τους θεωρώ σέντερ φορ.


Η ομάδα μου ο ΠΑΟΚ έχει λαμπρή ιστορία. Έχει ένα ποδοσφαιρικό παρελθόν τέτοιο που φορτώνει μεγάλες ευθύνες στις πλάτες κάθε ποδοσφαιριστή. Μη φαντάζεστε τα πράγματα πολύ εύκολα. Εμένα πάντως μου πρόσφεραν όλες τις δυνατότητες πριν για να εξελιχθώ. Η Θεσσαλονίκη σαν πόλη μου αρέσει πολύ. Ζω άνετα. Είμαι αληθινός εργένης. Δεν έχω κανένα σκοπό να παντρευτώ όσο θα παίζω ποδόσφαιρο. Σαν νέος που είμαι αγαπώ τα ταξίδια κι όπως όλοι οι νέοι της γενιάς μου θέλω την ηρεμία και να χαρώ τις ομορφιές της ζωής. Έτσι το καλοκαίρι μπόρεσα κι έκανα διακοπές. Η ζωή ξανοίγεται μπροστά μου αλλά δεν μπορώ να λησμονήσω τις μεγάλες φτώχειες που πέρασα!

Ο πατέρας μου ήταν καφετζής και αγωνίστηκε σκληρά για να μην πεθάνουμε από την πείνα! Τώρα τον ξεκουράζω. Τους έχω αναλάβει όλους εγώ. Στον ΠΑΟΚ μου αρέσει το γεγονός ότι δε μοιάζει μόνο με ομάδα αλλά και με μια οικογένεια! Είμαστε –και δεν χωράει καμία αμφιβολία- το πιο πειθαρχημένο σωματείο στην Ελλάδα. Ο πρόεδρος εμπνέει σεβασμό αλλά και λίγο ... φόβο.

Ο πρώτος άνθρωπος που είδε τις ικανότητές μου, ήταν ο Κώστας Καραπατής. Ήθελε να με κάνει επαγγελματία από 13 χρονών. Αλλά τότε κάτι τέτοιο απαγορευόταν. Στο μέλλον φαντάζομαι να ζω κάποια ήρεμη ζωή με κάποια οικογένεια και ένα παιδί που θα μπορώ να του προσφέρω τα πάντα. Ωστόσο θα αργήσω να εγκαταλείψω το ποδόσφαιρο κι είμαι βέβαιος πως δε θα κάνω οικογένεια ενόσω ακόμη κλωτσάω. Οι σχέσεις μου με το άλλο φίλο είναι τυπικές και αναγκαίες. Σας φαίνεται παράξενο και σε αυτό έχει συντελέσει η κακή φήμη των ποδοσφαιριστών, αλλά ειλικρινά μόνο τυπικές και αναγκαίες σχέσεις μπορεί να έχει ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στην εποχή μας»

Ο Κωστίκος –όπως είχε δηλώσει- στην ιδιωτική ζωή αγαπάει το θέατρο, τον κινηματογράφο (αδυναμία ο Μάρλον Μπράντο), είχε αφήσει τους αληθινούς του φίλους στην Κατερίνη, η πολιτική δεν τον ενδιέφερε καθόλου, ενώ λίγοι γνώριζαν ότι ήταν παιδί πολιτικού πρόσφυγα που έφτασε στην Ελλάδα από τη μακρινή Τασκένδη, το Ουζμπεκιστάν, όπου ο πατέρας του έφτασε εξαιτίας της δίνης του εμφυλίου πολέμου!

Σε ερώτηση αν του αρέσει ο ρόλος του συντονιστή ή του εκτελεστή απάντησε: «Με ευχαριστεί το ίδιο και να δημιουργώ και να σκοράρω. Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό σπορ και αυτό που λέω το εννοώ»

Για τον Γιώργο Κούδα είχε αναφέρει: «Είναι μεγάλη τύχη που γνώρισα στον ΠΑΟΚ τον Κούδα! Είναι ένας αληθινά μεγάλος ποδοσφαιριστής. Τόσο μεγάλος που θα το εκτιμήσουμε μόνο όταν εγκαταλείψει τα γήπεδα! Αυτός μόνο, παίζει το ποδόσφαιρο όπως πρέπει! Και δεν μιλάω μόνο για τα ποδοσφαιρικά του χαρίσματα αλλά και για τη γενικότερη νοοτροπία του μέσα στα γήπεδα. Έτσι είναι ο χαρακτήρας του. Κούδας υπάρχει μόνο ένας»

Τέλος σε ερώτηση για το πώς βλέπει τον εαυτό του, δήλωσε: «Θα είμαι καλός. Θα βάλω και πολλά γκολ. Ο ΠΑΟΚ θα ανέβει κατακόρυφα, να το θυμόσαστε αυτό που σας λέω. Όταν ξαναγυρίσουμε όλοι θα τρίβετε πάλι τα μάτια σας »

Ο Γιώργος Κούδας περιγράφοντας τον Κωστίκο, είχε πει: «Είναι ο σωστός! Έχει μανία με το τέλειο. Τον ακούω συχνά να λέει: Πήρα μια σωστή πάσα και έβαλα ένα ολόσωστο γκολ!»



Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.400!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.400...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4