Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

08 Οκτωβρίου 2017

"Έμεινα στο σπίτι μου, στην οικογένειά μου"

Ο Γιώργος Κούδας ήταν πάντα φειδωλός στις συνεντεύξεις του στα χρόνια που φορούσε και τιμούσε την ασπρόμαυρη φανέλα...


Πολλοί τον είχαν χαρακτηρίσει μάλιστα και ... τύπο αντιδημοσιογραφικό, όμως τέτοιες μέρες το μακρινό 1980, δηλώσεις του φιλοξενήθηκαν στον τύπο της εποχής! Ο μεγαλύτερος παίκτης στην ιστορία του συλλόγου διάνυε το 34ο έτος της ηλικίας του, όμως ο Γιώργος Παντελάκης πίστευε πως: "Ο σημερινός Κούδας είναι ο καλύτερος όλων των εποχών! Στους αγωνιστικούς χώρους παρουσιάζει τον καλύτερό του εαυτό, ενώ στις υποχρεώσεις του είναι συνεπής όσο ποτέ άλλοτε! Είναι σαν εικοσάρης..."

Διαβάστε τα όσα είχε δηλώσει ...

Για το πότε προβλέπει το τέλος της καριέρας του: "Τα επόμενα δύο χρόνια δεν πρόκειται να κρεμάσω τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια, βλέπω ότι τα πόδια μου κρατάνε ακόμη! Πιστεύω ότι για δύο ακόμη χρόνια έχω να προσφέρω πολλά στην ομάδα μου. Αν όμως διαπιστώσω ότι με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου, θα πάρω τη μεγάλη απόφαση να τερματίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα! Επιθυμία μου είναι να φύγω από το γήπεδο με ψηλά το κεφάλι. Δε θέλω να γνωρίσω την ταπείνωση στους αγωνιστικούς χώρους εκεί όπου μια ζωή στέκομαι περήφανα! Βέβαια δεν πρόκειται να συνεχίσω την καριέρα μου σε άλλη ομάδα. Σαν παίκτης του ΠΑΟΚ θα πω το αντίο!"

Όσο για το ποιος θα τον διαδεχτεί στον ρόλο του ηγέτη; "Διαφωνώ με όσους πιστεύουν ότι ο ΠΑΟΚ θα ορφανέψει από ηγέτη όταν θα αποχωρήσω! Ο ΠΑΟΚ έχει ήδη στο ρόστερ του τον παίκτη που θα με διαδεχτεί σε αυτόν τον ρόλο. Δύο είναι οι παίκτες που έχουν ηγετικά προσόντα! Πρόκειται για τον Άγγελο Αναστασιάδη και τον Βασίλη Βασιλάκο. Τόσο ο Άγγελος όσο και ο Βασίλης για μια δεκαετία μπορούν να ηγηθούν! Και εύχομαι όποιος από τους δύο με διαδεχτεί να έχει καλύτερη τύχη από εμένα"

Όσο για το τι κέρδισε από το ποδόσφαιρο, ανέφερε: "Κέρδισα πολλά χρήματα, τόσα όσα δε θα κέρδιζα σε κανένα άλλο επάγγελμα! Όταν θα σταματήσω το ποδόσφαιρο δεν θα αντιμετωπίζω οικονομικό πρόβλημα. Το μεγαλύτερο κέρδος όμως που είχα, ήταν οι πολλοί φίλοι που απέκτησα. Φίλοι οι οποίοι μου συμπαραστέκονται ακόμη και σε προσωπικά μου προβλήματα"

Για το αν σκέφτεται να ακολουθήσει τον δρόμο του προπονητή είπε: "Θα επιδιώξω να αξιοποιήσω την εμπειρία που απέκτησα σαν παίκτης. Στόχος μου είναι να φοιτήσω σε σχολές προπονητών του εξωτερικού. Στην υλοποίηση αυτού του στόχου θα έχω τη συμπαράσταση της διοίκησης του ΠΑΟΚ"

Για το άσχημα ξεκίνημα του ΠΑΟΚ εκείνη τη σεζόν, σχολίασε: "Με τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα δεν μπορεί να ζητάμε ευθύνες για το ανεπιτυχές ξεκίνημά της. Εκτός του ότι δεν έχουμε στη διάθεσή μας την Τούμπα, είχαμε προβλήματα με τους πολλούς τραυματίες. Υπήρξε αγώνας στον οποίον η ομάδα στερήθηκε των υπηρεσιών έξι βασικών της παικτών! Δεν ανησυχώ για τον φετινό ΠΑΟΚ, σίγουρα θα είναι καλύτερος από πέρσι"

Για το φαβορί του τίτλου εκείνης της χρονιάς... "Ο τίτλος του πρωταθλήματος δε θα είναι πια μονοπώλιο των αθηναϊκών ομάδων! Οι ομάδες της Θεσσαλονίκης είναι αποφασισμένες να δώσουν άλλο χρώμα στο πρωτάθλημα. Πίστη μου είναι ότι ο φετινός τίτλος θα έρθει ή στον ΠΑΟΚ ή στον αρη. Η πιο επικίνδυνος αντίπαλος είναι η αεκ που μπήκε δυνατά στη μάχη από την πρώτη αγωνιστική!"

Όσο για την Εθνική ομάδα... "Το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου έχει ανάβει αρκετά. Πράγμα από τη συμμετοχή της Εθνικής ομάδας στο Κύπελλο Εθνών Ευρώπης. Η άνοδος θα φανεί και στην προκριματική φάση του παγκοσμίου Κυπέλλου. Αισιοδοξώ ότι η Εθνική θα εκπροσωπήσει το ποδόσφαιρό μας και στους τελικούς του 1982 στην Ισπανία. Και θα είναι για μένα η μεγαλύτερη στιγμή αν μετέχω στην αποστολή της. Αυτό εξαρτάται από μένα και αισιοδοξώ ότι θα τα καταφέρω"

Τέλος ρωτήθηκε για το ότι δεν έκανε χρήση της δωδεκαετίας του και παρέμεινε στον Δικέφαλο, παρά το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων: "Τώρα που παρέμεινα στον ΠΑΟΚ διαπιστώνω ότι θα αισθανόμουν άσχημα αν είχα πάρει μεταγραφή για  οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Καλύτερα που έμεινα στον ΠΑΟΚ. Όχι μόνο δε μετάνιωσα αλλά ευγνωμονώ τους ανθρώπους οι οποίοι με κράτησαν στο σπίτι μου, στην οικογένειά μου. Και οι άνθρωποι αυτοί, ας είναι βέβαιοι ότι θα τους δικαιώσω"  
Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4