Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

28 Αυγούστου 2018

Όταν ο Ντεκ συστήθηκε στον κόσμο του ΠΑΟΚ


O Ελβετός τερματοφύλακας, Ρενέ Ντεκ, το καλοκαίρι του 1974 άφησε την Γκρασχόπερς και ήρθε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του ΠΑΟΚ.

Ο υψηλόσωμος τερματοφύλακας, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του Δικεφάλου στην Κοζάνη, ήταν αυτός που έκλεψε την παράσταση, καθώς σαν ελβετικό ρολόι ακριβείας, έκανε πάντα τη σωστή κίνηση την κατάλληλη στιγμή, αναγκάζοντας τον Λες Σάνον να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση!


Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε στα τέλη Αυγούστου του 1974 ...
 
Ρενέ, είσαι αρχικά ευχαριστημένος από την απόφασή σου να έρθεις στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ; «Ναι, με κέρδισε η συμπεριφορά των παικτών και των διοικούντων του ΠΑΟΚ. Από πλευράς μου θα προσπαθήσω να είμαι όσο γίνεται πιο συνεπής για να αποδείξω ότι η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν δεν ήταν άστοχη»
 
Η αλλαγή περιβάλλοντος σου δημιούργησε προβλήματα στην προετοιμασία; «Πράγματι στην αρχή δυσκολεύτηκα, αλλά ξεπέρασα κάθε πρόβλημα χάρη στη ζεστασιά με την οποία με περιέβαλε ο σύλλογός μου και ο προπονητής μου. Το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να φέρω και τη γυναίκα μου στην Ελλάδα»
 
Θέλεις να μας πεις λίγα λόγια για τους σταθμούς της καριέρας σου; «Το ποδόσφαιρο για μένα ήταν πάντα είδος ... πρώτης ανάγκης! Φόρεσα τη φανέλα του τερματοφύλακα σε ηλικία 15 χρονών σε ομάδα της Β' κατηγορίας. Αργότερα πέρασα στη Γκρασχόπερς στην οποία αγωνίστηκα επί οχτώ συνεχόμενα χρόνια. Έπαιξα πολλές φορές με την Εθνική ομάδα της Ελβετίας, τα τελευταία μάλιστα χρόνια μόνιμα»
 

Τι γνωρίζεις για το ελληνικό ποδόσφαιρο; «Όχι πολλά πράγματα. Ότι μάθαινα για τα επίσημα παιχνίδια της Εθνικής Ελλάδας. Επίσης είχα παρακολουθήσει τον αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Άγιαξ στο Γουέμπλεϊ, τον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών»
 
Φέτος θα υποχρεωθείς να αγωνιστείς και σε ξερά γήπεδα! Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό το πρόβλημα; «Θα είναι για μένα κάτι το εντελώς νέο στην καριέρα μου. Θα κάνω ότι μπορώ για να το ξεπεράσω, μέσα από τις προπονήσεις»
 
Ποιο είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά σου; «Οπωσδήποτε η πείρα μου. Σημειώστε ότι έχω συμπληρώσει 600 παιχνίδια επίσημα και φιλικά μαζί. Επίσης νομίζω ότι είμαι πολύ ήρεμος κάτω από την πιο δύσκολη κατάσταση»
 
Πιστεύεις ότι ο ΠΑΟΚ θα προχωρήσει στο Κύπελλο Κυπελλούχων; «Το πρώτο πράγμα που πληροφορήθηκα μόλις πάτησα το πόδι μου στη Θεσσαλονίκη, ήταν ότι ο ΠΑΟΚ διαθέτει ένα καταπληκτικό φίλαθλο κοινό. Δεδομένου ότι ο ΠΑΟΚ έχει θαυμάσιους παίκτες, πιστεύω ότι με τη βοήθεια και του κόσμου θα ξεπεράσουμε το εμπόδιο του Ερυθρού Αστέρα. Μάλιστα τώρα που έφυγε και ο Κάρασι ...»
 
Για τη συνάντηση του Παναθηναϊκού με την παλιά του ομάδα, ανέφερε: «Αν ο Παναθηναϊκός έχει ομάδα σαν του ΠΑΟΚ, τότε δε δίνω πιθανότητες πρόκρισης στους συμπατριώτες μου»
 
Για τον Ρενέ Ντεκ μίλησαν ο προπονητής του, αλλά και συμπαίκτες του. Διαβάστε τα όσα είπαν ...
 
Λες Σάνον: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον Ντεκ. Διαθέτει μπορώ να πω όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν τους μεγάλους τερματοφύλακες και προφανώς φαίνεται να είναι καλός επαγγελματίας. Νομίζω πως η συμμετοχή του στον φετινό ΠΑΟΚ θα μας δώσει ισχύ»
 
Χρήστος Τερζανίδης: «Είναι πράγματι καλός τερματοφύλακας. Η ψυχραιμία του και το εκπληκτικό σε δύναμη κατέβασμα της μπάλας, νομίζω ότι αρκούν για να αφοπλίσουν τον αντίπαλο»
 
Παναγιώτης Κερμανίδης: «Χωρίς αμφιβολία, η συμμετοχή του Ντεκ στην ομάδα θα εμψυχώσει την άμυνά μας»
 
Περισσότερα για τη μεταγραφή του Ντεκ στον ΠΑΟΚ, μπορείτε να θυμηθείτε ΕΔΩ

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4