Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

21 Αυγούστου 2017

"Θέλω ο ΠΑΟΚ να παίζει σαν μηχανή"



Στο χιονοδρομικό κέντρο της Βίγλας στο Πισοδέρι βρισκόταν τέτοιες μέρες του 1971 η αποστολή του Δικεφάλου, υπό τις οδηγίες του Λες Σάνον και του βοηθού του (Χασιώτης) ...

Ο Άγγλος τεχνικός πριν από μια απογευματινή προπόνηση, τόνισε την ανάγκη να αποκτήσει η ομάδα πάρα πολύ καλή φυσική κατάσταση και η ομάδα να φτάσει στο top της απόδοσής της κοντά στα Χριστούγεννα. 

Αναλυτικά τα όσα ενδιαφέροντα είπε:

Για την προετοιμασία: "Η σκληρή προετοιμασία θα αποδώσει σιγά σιγά και όχι απότομα! είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση των παιτών στα τελευταία φιλικά παιχνίδια"



Ο Λες Σάνον με μια χαρακτηριστική κίνηση δείχνει μια άσκηση στους παίκτες του, εκείνες τις μέρες του 1971 στο Πισοδέρι...

Για το σύστημα που σκοπεύει να εφαρμόσει, ανέφερε: "Ήρθα στην Ελλάδα με ανοικτό μυαλό και ιδέες και αφού γνωρίσω τους παίκτες και αξιολογήσω το υλικό, θα εφαρμόσω το κατάλληλο σύστημα για τον τελικό σκοπό. Είναι λάθος αν υποστηρίξω ότι θα εφαρμόσω ένα σύστημα αγγλικό, γιατί σκοπός μου δεν είναι να εφαρμόσω ένα οποιοδήποτε σύστημα στους παίκτες μου, αλλά οι παίκτες μου θα μου δώσουν την κατάλληλη ευκαιρία να τους διδάξω το κατάλληλο σύστημα, ανάλογα με τις δυνατότητες και τις αδυναμίες που τυχόν υπάρχουν. Για τον λόγο αυτό θέλω να γνωρίσω τους παίκτες και τις δυνατότητές τους και σιγά σιγά να τους διδάξω αυτό το σύστημα που πρέπει. Βρισκόμαστε άλλωστε εδώ για να προετοιμαστούμε στον τομέα της φυσικής κατάστασης και όταν κατεβούμε στη Θεσσαλονίκη θα αρχίσει η προετοιμασία και η προπόνηση με την μπάλα. Το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας αποβλέπει στην "αθλητική καταλληλότητα" όλων των μελών του σώματος! Κάτω θα προετοιμαστώ για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την παραμονή μου στην περιοχή αυτή, το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε εδώ ένα γήπεδο"

Για την ιδέα που είχε ο τεχνικός της αεκ (Στάνκοβιτς), να δημιουργηθεί στο Πισοδέρι ένα αθλητικό κέντρο, σχολίασε: "Είναι μια πολύ καλή ιδέα, γιατί η περιοχή αυτή προσφέρεται όχι μόνο για μια εποχή, αλλά για κάθε αθλητική προετοιμασία όλων των σπορ. Ασφαλώς κάθε παίκτης που προπονείται τακτικά και δίνει αγώνες κουράζεται σωματικά, πνευματικά και οπωσδήποτε έχει ανάγκη αναπαύσεως. Στο Λίβερπουλ αποσύρονται από τον Οκτώβριο ή τον Σεπτέμβριο στο βουνό για να αναπαυθούν. Είναι πολύ καλή ιδέα, αρκεί να υλοποιηθεί. Θέλω να ξανάρθω πάλι στο Πισοδέρι, για ανάπαυση στη διάρκεια του πρωταθλήματος, όταν διαπιστώσω ότι οι παίκτες μου έχουν ανάγκη από ξεκούραση"

Όσο για τις άλλες ομάδες και τις προβλέψεις του για το πρωτάθλημα που θα ξεκινούσε σύντομα, είπε: "Ποτέ δεν κάνω προβλέψεις. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχω πολύ καλούς παίκτες και ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοσή τους! Έχω δει τις άλλες ομάδες και έχω ορισμένα στοιχεία και παρατηρήσεις για δικό μου όμως όφελος. Μαζί με τον βοηθό μου κύριο Χασιώτη, συνεργαζόμαστε και σχηματίζουμε άποψη για τις άλλες ομάδες"

Για την απόφαση του Μακ Γκίνες (τεχνικός του αρη) να εφαρμόσει ένα σύστημα επιθετικό στην ομάδα του, υπογράμμισε: "Δε συνηθίζω να κάνω κρίσεις για τη δουλειά των άλλων! Κάθε προπονητής κάνει αυτό που πιστεύει. Θα εφαρμόσω το σύστημα της περασμένης σεζόν και επιδιώκω η ομάδα μου να αποδίδει σαν σύνολο, τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση, σα μηχανή δηλαδή. Θα αμυνθώ στην περιοχή μου και θα επιτεθώ εκεί που πρέπει. Πώς γνωρίζει ο κύριος Γκίνες ότι οι άλλοι προπονητές σφάλλουν όταν ισχυροποιούν την άμυνα;"



Τέλος του ζητήθηκε να σχολιάσει την ιδέα του Μακ Γκίνες να συναντώνται τακτικά οι προπονητές των ομάδων της Α' Εθνικής: "Αυτή η ιδέα έχει εφαρμοσθεί. Προφανώς ο κύριος Γκίνες είναι λίγο καιρό στην Ελλάδα και αγνοεί ότι έχουν γίνει σεμινάρια στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη  και συζητήσαμε τα προβλήματα που απασχολούν τα σωματεία της Α' και Β' Εθνικής. Μπορεί βέβαια να γίνονται συχνότερα αυτά τα σεμινάρια"

Εκείνο το καλοκαίρι πέρασαν από το Πισοδέρι, εκτός από την αποστολή του ΠΑΟΚ και αυτές του άρη και της αεκ...

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4