Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

27 Απριλίου 2018

"Εγώ βάζω τα λεφτά κι εγώ κάνω κουμάντο" (1986)

Σαν σήμερα στις 27/4/1986, μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του ΠΑΣ Γιάννινα με 4-2, στο παιχνίδι της τελευταίας αγωνιστικής του πρωταθλήματος, της περιόδου 1985-1986, ο τότε Πρόεδρος της ΠΑΕ, Χάρης Σαββίδης είπε πολλά και ενδιαφέροντα...

«Εγώ βάζω τα λεφτά για τις μεταγραφές και δεν έχω υποχρέωση να ενημερώσω κανέναν», είπε αρχικά στους δημοσιογράφους που έκαναν το … λάθος να τον ρωτήσουν για την επόμενη μέρα του ΠΑΟΚ.

Και συνέχισε: «Σέβομαι και εκτιμώ το συμβούλιο της ΠΑΕ, αλλά μόνο όταν πρόκειται να ξοδέψω χρήματα για πενταετία ή οκταετία ή δωδεκαετία, θα μιλήσω μαζί τους. Έχουν αποκτηθεί πολλοί και καλοί παίκτες. Κάναμε προσπάθεια να πάρουμε τους καλύτερους και να καλύψουμε τα κενά της ομάδας. 

Μας χρειάζεται τερματοφύλακας και σε αυτό συμφωνεί και ο νέος μας προπονητής. Για την ενίσχυση της ομάδας, έχω ζητήσει τη γνώμη του Μπέλλη, του Σκότσικ και όσων προπονητών έπαιξαν εναντίον μας! 

Ξέρω από ποδόσφαιρο και έχω πολύ καλό μάτι! Εγώ βάζω τα λεφτά και εγώ θα κάνω το κουμάντο. Ο Παντελάκης έκανε καλό κουμάντο, αλλά δεν είχε λεφτά. Οι προηγούμενοι ούτε λεφτά βάζανε ούτε καλό κουμάντο κάνανε. 

Ο ΠΑΟΚ είναι επιχείρηση και θέλει αρχηγό. Στη Γενική Συνέλευση ή θα με χειροκροτήσουν ή θα με αποδοκιμάσουν. Έχω συζητήσει με 15 προπονητές και κατέληξα σε έναν, που νομίζω ότι πληροί τις προϋποθέσεις που θέλουμε» 

Ο Χάρης Σαββίδης "έφυγε" από τη ζωή στις 31/7/2003.

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4