Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

06 Σεπτεμβρίου 2019

"Να κερδίσω πάλι τη θέση μου στην ενδεκάδα" (1985)

Σαν σήμερα στις 6/9/1985, ο τύπος της εποχής φιλοξενούσε συνέντευξη του Γιάννη Ψαρρά, όπου αναφερόταν στην επιστροφή του στον ΠΑΟΚ, μετά από πολύμηνη απουσία λόγω τραυματισμού...

Ο τραυματισμός του μόλις τη 2η αγωνιστική της περιόδου 1984-1985 στο εντός έδρας ματς με τον Άρη, τον ανάγκασε κυριολεκτικά να ξεχάσει το γήπεδο, ενώ ακολούθησε και μια υποτροπή η οποία τον πήγε ακόμη πιο πίσω! 

Αναλυτικά τα όσα διαβάσαμε στον τύπο της εποχής,  σαν σήμερα στις 6/9/1985... 
"Είμαι πλέον πάρα πολύ καλά, δε νιώθω καμία ενόχληση και είμαι αποφασισμένος να κερδίσω το διάστημα που έχασα στην περίοδο της προετοιμασίας μας". 

Σε ερώτηση αν νιώθει έτοιμος και ψυχολογικά ώστε να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ, απάντησε: "Από το καλοκαίρι προετοιμαζόμουν και αγωνιστικά και ψυχολογικά για τη φετινή χρονιά. Ήθελα και θέλω αυτή τη χρονιά, να δώσω επιτέλους ότι δεν μπόρεσα πέρυσι. Πίστευα ότι στην προετοιμασία όλα θα πήγαιναν ευνοϊκά. Όμως το πόδι μου πρήστηκε και ανησύχησα πολύ. Σταμάτησα τις προπονήσεις και με είδαν οι γιατροί. 

Έτσι έχασα ένα σημαντικό μέρος της προετοιμασίας και βρέθηκα πάλι πίσω. Τώρα όμως είμαι έτοιμος –κυρίως ψυχολογικά- να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις της ομάδας. Περίμενα πώς και πώς την ώρα που θα θεωρούσε ο προπονητής μου ότι είμαι έτοιμος να παίξω στην ομάδα. 

Δεν μπορώ να σας περιγράψω την ανυπομονησία μου αλλά και την αποφασιστικότητά μου να δουλέψω πάρα πολύ για να φτάσω εκεί που θέλω".
Όσο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 1985-1986, σχολίασε: "Θα είναι σίγουρα δυσκολότερη από πέρσι. Ο ΠΑΟΚ είναι ο πρωταθλητής και όλοι αντιμετωπίζουν τον πρωταθλητή με περισσότερο πάθος, αφού όπως και να το κάνουμε μια επιτυχία με τον πρωταθλητή μετράει. Ύστερα έχουμε και το Κύπελλο Πρωταθλητριών στην Ευρώπη που σίγουρα θα μας αφαιρέσει δυνάμεις.

Αλλά γενικά πιστεύω ότι επειδή όλοι μας έχουμε συνειδητοποιήσει τις υποχρεώσεις μας, θα κυνηγήσουμε τη διάκριση με όλες τις δυνάμεις μας. Βασικός στόχος θα είναι η διατήρηση του τίτλου και μια καλή πορεία στην Ευρώπη". 

Για το παιχνίδι με της πρεμιέρας του πρωταθλήματος με τον Πανιώνιο, δήλωσε: "Νίκη και μόνο νίκη! Είναι πρεμιέρα του πρωταθλήματος και πρέπει και για λόγους ψυχολογικούς να κερδίσουμε. Ο κόσμος θα πρέπει να είναι ήσυχος, γιατί η ομάδα έχει σωστές βάσεις και θα δουλέψει σωστά και φέτος. Χρειάζεται όμως και πάλι να σταθούν όλοι στο πλευρό της γιατί είναι κοινό μυστικό ότι η μεγάλη δύναμη του ΠΑΟΚ είναι ο κόσμος του".

Όσο για το τι περιμένει από τον εαυτό του, ανέφερε: "Την απόκτηση και πάλι μιας μόνιμης θέσης στην ενδεκάδα του ΠΑΟΚ και φυσικά την κατάκτηση κάποιου τίτλου με την ομάδα μου. Και τα δύο είναι δύσκολοι στόχοι, όμως είμαι αποφασισμένος να κάνω ότι περισσότερο μπορώ για να τους πετύχουμε".

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4