Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

25 Ιουλίου 2018

"Σταματάω το ποδόσφαιρο ..." (1981)


Σαν σήμερα στις 25/7/1981, ο Γιώργος Κωστίκος, έσπασε τη σιωπή του και μίλησε για τους λόγους για τους οποίους απείχε από την προετοιμασία του Δικεφάλου ...

Εκείνο το καλοκαίρι του 1981, ο Κωστίκος είχε έρθει σε ρήξη με τη διοίκηση Παντελάκη και δεν συμμετείχε στις προπονήσεις της ομάδας, που γινόταν υπό τις οδηγίες του Χάινς Χέερ...

Διαβάστε τα όσα είχε δηλώσει σαν σήμερα 25/7/1981: «Δεν κερδίζω χρήματα από τα ποδόσφαιρο! Απολαμβάνω μόνο την ηθική ικανοποίηση από τον κόσμο που με βλέπει στον δρόμο και μου ζητάει αυτόγραφα. Από εκεί και πέρα τίποτε παραπάνω. Είμαι επαγγελματίας και βλέπω ότι δεν πρόκειται να πετύχω τίποτε παίζοντας ποδόσφαιρο!
 
Βλέπω ότι άδικα χάνω τον καιρό μου, παρά το γεγονός ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, με βλέπουν σαν ένα μεγάλο όνομα. Στην ουσία όμως δεν είμαι τίποτε. 
 
Στην περσινή χρονιά τα χρήματα που κέρδισα ήταν ελάχιστα κι αν λάβουμε υπόψιν ότι τρεις μήνες έμεινα έξω από τα γήπεδα λόγο του τραυματισμού μου παίρνοντας 20.000 δρχ το μήνα, δυστυχώς δεν πέτυχα τίποτε. 
 
Είμαι αποφασισμένος να σταματήσω το ποδόσφαιρο και να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη δουλειά μου (είχε ντισκοτέκ στην Κατερίνη, την "Folle Nuit" για όσους θυμούνται).

Το θέμα το συζήτησα με τον πρόεδρο της ομάδας και ζήτησα χρήματα για να παίξω στη νέα περίοδο. Ζήτησα τρία εκατομμύρια για όλη τη χρονιά, αλλά βλέπω ότι δεν υπάρχει διάθεση να μου τα δώσουν. 
 
Είχα μια συζήτηση με τον προπονητή μου και του ανέλυσα –όπως ανέλυσα και στον Πρόεδρο της ομάδας- ότι από τους υπολογισμούς που έκανα, γιατί είναι επαγγελματικό το ποδόσφαιρο, δεν κερδίζω αλλά χάνω.

Είμαι αποφασισμένος για όλα και επειδή έμαθα από 13 χρονών να αγωνίζομαι και στους στίβους της ζωής, θα κοιτάξω τι με συμφέρει. Πήρα την απόφαση αν δε μου δοθούν τα χρήματα, να μην πάω τη Δευτέρα με την ομάδα μου για προετοιμασία στη Γερμανία και να σταματήσω το ποδόσφαιρο! Τώρα αν έκανα σωστά θα το δείξει ο καιρός.

Πιστεύω ότι η ομάδα μου μπορεί να με βοηθήσει. Δε φτάνει να με λένε ότι είσαι το πρώτο όνομα στο ποδόσφαιρο, ότι παίζω στην εθνική. Η ουσία μετράει περισσότερο σήμερα, γιατί όπως είπα είμαστε επαγγελματίες.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά με τους παίκτες που παίζουν σε ομάδες του κέντρου. Πικραίνομαι κι εγώ προσωπικά για την απόφαση που παίρνω, αλλά δε γίνεται διαφορετικά. Σταματώ το ποδόσφαιρο και δεν πηγαίνω στην προετοιμασία!»

* Εκτός του Κωστίκου, οικονομικό θέμα είχε και ο Γούναρης και ο Πέλλιος, με τη διοίκηση πάντως να ξεκαθαρίζει ότι δεν επρόκειτο να υποκύψει στις πιέσεις των δύο παικτών και θα κρατούσε μια στάση ανάλογη του κύρους του ΠΑΟΚ.

Υπήρχε η άποψη πώς αν άρχιζαν να υποκύπτουν στις πιέσεις ποδοσφαιριστών που ήθελαν χρήματα, ο σύλλογος θα κινδύνευε να διαλυθεί, γιατί παρόμοιες απαιτήσεις θα εξέφραζαν και άλλοι παίκτες της ομάδας.

Διαβάστε το αίσιο τέλος αυτής της ιστορίας ΕΔΩ.


Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4