Η ιστορία του ΠΑΟΚ μέσα στις δεκαετίες, μέρα προς μέρα ....
Η σελιδα ανοίγει με ανακατεύθυνση (σε Desktop Mode) στο "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ" το οποίο ενημερώνεται καθημερινά.

13 Σεπτεμβρίου 2017

Σαν σήμερα "έφυγε" ο Γιώργος Μητσιμπόνας (1997)

Σαν σήμερα στις 13/9/1997 "έφυγε" από τη ζωή σε τροχαίο, ο Γιώργος Μητσιμπόνας, ένας πραγματικά σπουδαίος κεντρικός αμυντικός και άνθρωπος, που πέρασε για 3 χρόνια από τον ΠΑΟΚ...

Ηγετική φυσιογνωμία, συνέδεσε το όνομά του με τη μεγάλη ομάδα της ΑΕΛ τη δεκαετία του '80 και αγαπήθηκε όσο λίγοι, όχι μόνο στον κάμπο, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Ξεκίνησε την καριέρα του από τον Οικονόμο Λάρισας. Φόρεσε τη φανέλα της Εθνικής ομάδας 26 φορές.

Ο Μητσιμπόνας υπήρξε ένας πραγματικά σπουδαίος κεντρικός αμυντικός! Στον ΠΑΟΚ τον έφερε το καλοκαίρι του 1989 (13/7/1989) ο Θωμάς Βουλινός, δαπανώντας 90.000.000 δραχμές, το μεγαλύτερο ποσό που έδωσε ως τότε η ομάδα για μεταγραφή παίκτη! 

Ήταν η εποχή που ο Δικέφαλος ενισχύθηκε σημαντικά, αφού εκτός του Μητσιμπόνα, ήρθαν στην Τούμπα οι: Γιάννης Αλεξούλης, Μαγκντί Τολμπά.

Γεννήθηκε στις 11 Νοεμβρίου 1962 και «έφυγε» σε ηλικία μόλις 35 ετών. Τη φανέλα με το εθνόσημο τη φόρεσε όπως προαναφέρθηκε 26 φορές από τις οποίες τις 13 σαν παίκτης του ΠΑΟΚ...

Στον Δικέφαλο αγωνίστηκε από το 1989 έως το 1992, καταγράφοντας 130 συμμετοχές, ενώ σημείωσε και 5 γκολ. Ήταν βασικός και στα δύο παιχνίδια (διπλό τελικός) με τον Ολυμπιακό το 1992... 

Στην τριετία που αγωνίστηκε στην Τούμπα, ήταν άψογος επαγγελματίας και δέθηκε με τον κόσμο της ομάδας σε μεγάλο βαθμό!

'Oταν μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ, στις πρώτες δηλώσεις του, είχε πει: "Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα! Ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ για αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Βρέθηκε ο κύριος Βουλινός ο οποίος έκανε το παν για να με φέρει στην ομάδα. Πιστεύω ότι θα βοηθήσω σημαντικά για να γίνει ο ΠΑΟΚ ακόμη μεγαλύτερος.

Είμαι άνθρωπος υπεύθυνος και αγωνίζομαι σε μια θέση που έχει μεγάλες ευθύνες. Δεν τις φοβάμαι όμως γιατί πιστεύω ότι και με τον ΠΑΟΚ θα κατακτήσω ότι και με τη Λάρισα. Ο πρόεδρος της Λάρισας μου έκανε πρόταση να παραμείνω προσφέροντάς μου 30 εκατομμύρια. Εγώ όμως ήθελα να φύγω από τη Λάρισα και να έρθω στον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η αλήθεια.

Πρόσφερα πολλά στη Λάρισα επί σειρά ετών και δε νομίζω άλλος παίκτης να της πρόσφερε τόσα πολλά! Αυτό βέβαια δεν πάει να πει ότι και οι άλλοι πρώην συμπαίκτες μου δεν πρόσφεραν. Εγώ όμως ήθελα απλά να παίξω στον ΠΑΟΚ.

Η διοίκηση της Λάρισας μου είπε ότι ο Παναθηναϊκός έκανε μια σημαντική προσφορά. Όμως εγώ είπα στη Λάρισα ότι δε με ενδιαφέρει άλλη πρόταση εκτός από τον ΠΑΟΚ. Είναι αλήθεια ότι έχω μετριάσει κατά πολύ τις δικές μου απαιτήσεις. Πώς να το κάνουμε όμως, ο κόσμος του ΠΑΟΚ με φτιάχνει."

Σκοτώθηκε σε τροχαίο καθώς πήγαινε σε φιλικό αγώνα προετοιμασίας του Τυρνάβου στην Κοζάνη, σαν σήμερα εκείνη την ημέρα του Σεπτέμβρη (13/9/1997).

Share:

Translate

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter

Οι Ασπρόμαυρες Ιστορίες ξεπέρασαν τις 5.300!

Το αρχείο των Ασπρόμαυρων Ιστοριών, ξεπέρασε αισίως τον αριθμό 5.300...

Aρχεία

YouTube Channel
FaceBook
Instagram
Twitter
Copyright © ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Basic Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | Edited and Developed by Zorro4